Wednesday, July 9, 2008

TERIMA KASIH......
















  • Terima kasih yang tidak terhingga buat MASTER HAZIL diatas segala ilmunya,yang telah membawa saya pulang ke pangkal jalan,sebelum saya tersesat jauh dalam mendalami ilmu reiki sebelumnya.Semoga dihalalkan ilmu Master kepada saya.

  • Terima Kasih buat Master SU kerana telah banyak membantu saya dalam segala hal.

  • Terima Kasih yang tidak terhingga buat isteri yang sentiasa memahami dan tetap bersabar dengan apa jua keadaan serta sentiasa menyokong saya.

  • Terima Kasih juga buat IBUMERTUA ku dan keluaga kerana sentiasa mendoakan saya.Doa mak buat saya di mekah dulu amat saya hargai.

  • Terima Kasih juga buat semua juruterapi yang lain yang bersama-sama saya dan sentiasa membantu dan taniah juga buat ANDA semua diatas kejayaan bersama.

  • Terima Kasih juga buat IQBC, diatas Anugerah Khas-Bagi kategori Sepenuh Masa Kawasan Utara juga Aza yang tahan melayan kerenah saya.Tidak lupa untuk Dr.Devi yang sudi datang ke Pusat Rawatan satu masa dahulu dan juga kawan baik saya yang sentiasa bersama saya..Encik Fadzil bin Deraman.

No comments: