Wednesday, June 11, 2008

ISTERIKU...

Itu hanyalah luahan rasa seorang suami...pada saya saya sudah cukup bertuah kerana telah dikurniakan seorang isteri yang begitu memahami diri saya..Saya sangat berterimakasih kepadanya kerana telah banyak berkorban masa dan tenaga demi untuk melihat saya berjaya.Dia sanggup naik turun ke shah alam bersama saya demi untuk mencari ilmu...pergorbanannya meninggalkan perniagaan restoran yang telah diusahakannya selama 7 tahun hanya untuk bersama sama saya membangunkan PUSAT RAWATAN AURA DAN SPA POSITIF sangat sangat saya hargai dan berjanji akan membayar balik segala pergorbanan itu dengan sebuah Kejayaan...Nilai Kudrat seorang wanita yang ALLAh kurniakan begitu besar sekali...Saya melihat bagaimana dia begitu sabar menguruskan kerjakerja rumah kemudian ke kedai kami serta menjaga anak,urusan akan pakai saya,dia juga yang uruskan tanpa ada pembantu..Semoga ALLAH memberi rahmat kepadanya...Dialah isteri,kawan dan juga musuh..Dimana ada saya,disitulah ada dia..semoga rumahtangga kami kekal bahagia selamanya....

No comments: