Thursday, May 29, 2008

HIDUP ADALAH PILIHAN.



"Setiap pagi,aku bangun dan berkata pada diriku'Aku adalah insan yang hebat dan luar biasa bagus'.Akulah magnet yang menarik seluruh kekayaan di alam maya ini.Rezeki memang mudah dengan aku setiap hari.Aku selalu memilih untuk selalu berada dalam suasana yang baik.Tiap kali sesuatu kejadian,aku dapat memilih untuk menjadi mangsa atau aku belajar dari kejadian itu.Aku selalu memilih belajar dari hari itu.Setiap kali jika ada orang mengeluh kepadaku,aku dapat memilih untuk menerima keluhan mereka atau aku mengambil positifnya dan aku selalu memilih positifnya".Hidup adalah pilihan.Tika kamu membuang seluruh masalah,setiap keadaan adalah sebuah pilihan.Kamu memilih untuk ada dalam keadaan yang baik atau buruk.Itu adalah pilihanmu,bagaimana kamu hidup.

1 comment:

FAZA @ IMA said...

wah2..paklah hebat sekarang noh..baguih2..

Timah doakan paklah terus berjaya !!