Monday, May 19, 2008

Asalamualaikum...

Salam Namaste...

Saya dipanggil Master Kasyfullah atau juga di panggil Master Pak Lah adalah seorang pengamal penyembuhan terapi energi Reiki yang mempunyai pusat penyembuhan bertempat di Bukit Mertajam Pulau Pinang.

Bagaimanapun. melalui blog ini saya akan menawarkan pelbagai perkhidmatan penyembuhan dengan menggunakan kaedah perubatan alternatif terapi energi Reiki dan juga tradisional Melayu. Perkhidmatan yang saya berikan meliputan secara jarak dekat dan juga melalui jarak jauh atau "distant healing".

Saya juga menyediakan perkhidmatan menjual dan memberi nasihat dari segi menyediakan "batu permata" dan kristal yang sesuai berdasarkan TARIKH LAHIR dan AURA sesseorang individu yang boleh membantu melancarkan pelbagai aspek kehidupan Insan.

InshaAllah, saya akan membuat perkongsian pelbagai ilmu dan maklumat yang berguna untuk mereka yang berminat untuk mengetahui dengan lanjut perkhidmatan dan ilmu yang saya tawarkan.

Sekian...muga ada diberkati dengan aura kedamaian.

1 comment:

ismi said...

Salam Namaste buat Pak Lah..
Selamat berblogging.. Cayok2!!
Pak Lah dah ada blog sendiri tu.. boleh kongsi pengalaman dan maklumat bersama/..
Moga Pak Lah terus sukses aman & makmur dlm perjuangan ilmu Reiki dan segala urusan Pak Lah..