Friday, June 12, 2009

Pengenalan..

Pada masa sekarang,wujud satu kecenderungan(trend) masyarakat kita menggunakan gelang bermagnet(magnet bracelet) sebagai alternatif perubatan.Di tengah-tengah gelombang trend baru ini,maka Pusat Rawatan Aura tampil memperkenalkan produk yang mempunyai medan elektromagnet(EMF) secara alami,tanpa melalui proses pembuatan manusia(man-made) sebagaimana produk-produk yang sedia ada di pasaran sekarang.

Produk ini merupakan salah satu keluaran terbaik yang dihasilkan oleh salah seorang geomologist Asia yang juga merupakan pakar penyelidik fosil dan mineral bagi kerajaan Brunei Darussalam.Tidak asing lagi,beliau ialah Dr Hisham Bin Hashim.Beliau juga sering dijemput untuk memberikan ceramah di pusat-pusat pengajian dan universiti di Malaysia,Brunei,Indonesia,serta Mesir.

Bahan mentah yang digunakan bagi menghasilkan produk ini adalah merupakan penemuan sendiri oleh Dr Hisham Hashim di bumi Malaysia ini.Batu ini adalah merupakan ibu batu buluh. Ia juga telah dihantar ke makmal Jabatan Mineral dan Geosains(JMG) di Bandaraya Ipoh untuk melalui ujian XRD iaitu Belauan Sinar X.

Batuan ini juga telah dihantar ke Makmal Batu Permata Asia dan telah dikurniakan sijil AGL oleh geomoligist yang bertaraf GIA. Agl ialah Asia Geomoligist Laboratory.

Tentu ramai di kalangan kita tertanya-tanya: kalaulah ia batu buluh,kenapa terdapat dalam jumlah yang banyak(abundant)? Di sini kita hendaklah fahami bahawa bukan semua batu buluh terdapat di dalam pokok buluh. Manakala juga,kandungan kimia batu yang ditemui di dalam buluh dan yang diperolehi oleh Dr Hisham sendiri adalah serupa(match). Jika terdapat sebarang pertanyaan mahupun kemusykilan,
SILA HUBUNGI SAYA SEPERTI DIBAWAH :

MASTER MOHD KASYFULLAH B .ZAINON
PAKAR DI DALAM KHIDMAT
NASIHAT BATU PERMATA
019-4771009

No comments: