Sunday, March 1, 2009

Namun setelah sebulan baby keluar hospital,dia sekali lagi diserang demam panas dan dimasukan ke hospital selama 3 hari,terima kasih sekali lagi buat pakngah dan maknjang serta paknjang yang datang melawat dan untuk kawan2, lynnda yang turut membantu dalam rawatan jarak jauh ..rupanya kali ini Saifullah Muzhaffar terkena demam campak pulak..Aduh..Dugaan Allah datang menguji saya dan isteri lagi,namun kami harus bersabar dan cuba untuk melaluinya dengan tenang dan tabah..Aku redha,aku pasrah,aku ikhlas....Bermulanya Febuary..Alhamdulillah semuanya bertambah baik,Terima Kasih Allah kerna memberi kesihatan yang baik kepada Saifullah muzhaffar dan alhamdulillah anak kecil itu berjaya lalui dugaan keatasnya..dan selepas itu dia terus pandai jalan..Insyaallah keadaan akan lebih baik dan semoga saya akan dapat updatekan blog saya selalu..terima kasih kapada yang sudi membuka blog saya dan buat isteri tercinta-semoga dugaan,rintangan dan kedukaan yang mendatang kita tempuhi bersama

No comments: